כמה עולה להזמין צבעי לדירה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

אם אחד הקירות בדירה שלכם מתקלף, אם קירות האמבטיה שלכם מלאים בעובש או אם פשוט בא לכם לשדרג את מראה הבית שלכם, אין ספק שכיום ניתן לעשות זאת באמצעות הליך צביעת דירה בזול. אם אתם מוצאים את עצמכם תוהים כמה יעלה לכם להזמין צבעי לביתכם על מנת לצבוע את הדירה באופן חלקי או מלא, חשוב מאוד שתדעו שלא מדובר על מחיר קבוע, אלא מחיר המשתנה בהתאם לפרמטרים שונים. חשוב לעשות סקר מחירים טרם בוחרים צבעי שיגיע לביתכם, אך בד בבד, חשוב לבחור צבעי מקצועי ומנוסה בתחום שיעניק את התוצאה הטובה ביותר לביתכם בתום התהליך.

מה משפיע על מחיר צביעת דירה?

צביעת דירה היא תהליך שיכול לחולל פלאים במראה הבית כולו. חשוב שתדעו שמחיר צביעת דירה משתנה בהתאם לכמה פרמטרים: ראשית כל, המחיר יקבע בהתאם לגודל הדירה, כאשר ככל שהדירה גדולה יותר ויש יותר קירות לצבוע בה, כך המחיר יהיה גבוה יותר. גם מצב הדירה משפיע על מחיר הצביעה. ככל שהקירות בדירה ידרשו עבודת הכנה משמעותית יותר כך מחיר הצביעה יעלה. אם הדירה שלכם איננה דירה חדשה אלא דירה עמוסה בחפצים או רהיטים שדורשים פירוק בכדי לפנות אותם בתהליך הצביעה למקום אחר בבית, המחיר לרוב יהיה גבוה יותר. פרמטר נוסף שמשפיע הוא גוון הצבע הנבחר עבור הדירה. לא כל הגוונים יהיו באותה העלות.

מחירים של צביעת דירה

לא מעט צבעים מציעים כיום צביעת דירה במחיר מחירון. מדובר על מחירים טובים מאוד עבור צביעת דירה. כיום תוכלו למצוא מחירים שונים עבור צביעת דירה כגון: צביעה של קיר בודד תעלה לכם בין 300-600 ₪. צביעה של חדר אמבטיה תעלה לכם: 800-1200 ₪. צביעת המטבח תעלה לכם בין 700-900 ₪, צביעה של חדר אחד בבית תעלה לכם בין 700-1000 ₪, צביעת דירה שני חדרים תעלה לכם בין 1600-2500 ₪, צביעת דירה שלושה חדרים תעלה לכם בין 3000-3500 ₪, צביעת דירה ארבעה חדרים תעלה בין 4000-4500 ₪ וצביעת דירת חמישה חדרים תעלה לכם ביו 4500- 5500 ₪.

מה חשוב לדעת על מחיר צביעת דירה?

בטרם אתם בוחרים צבעי שיצבע את דירת המגורים שלכם, ישנם כמה דברים שחשוב שתדעו: ראשית כל, כיום משתמשים בעיקר בחומר אקרילי עבור צביעת הדירה. מדובר על חומר שנראה טוב, נשמר לאורך זמן וקל לניקוי. שנית, צביעת חדר אמבטיה היא צביעה שתדרוש מכם לנקות את העובש שהצטבר בחדר האמבטיה כתוצאה מלחות בחדר טרם מתחילים לצבוע. את צביעת חדר האמבטיה חשוב לצבוע בצבע נוגד עובש. חשוב מאוד לוודא שהצבעי אותו אתם בוחרים מציע לכם אחראיות על צביעת הדירה. כמו כן, כדאי לבקש הצעת מחיר מצבעי שיגיע לדירה שלכם בכדי להתרשם ממצב הקירות ומגודל הדירה על מנת לקבל את הצעת המחיר המדויקת ביותר שלא תשתנה במהלך עבודת הצביעה.

צרו קשר לייעוץ ומחירים
אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!